zapri pomoč

pomoč

Za pomoč pri uporabi spletnih strani sodstva se obrnite na:

pomembno

zapri pomembno

S 1.6.2020 procesni roki v nenujnih zadevah spet tečejo.
Nadaljujejo in opravljajo se tudi vsa izvršilna dejanja.

Dne 27.5.2020 je predsednik Vrhovnega sodišča RS mag. Damijan Florjančič odločil o preklicu Odredbe o posebnih ukrepih zaradi nastanka pogojev iz prvega odstavka 83.a člena Zakona o sodiščih in razlogov iz 1. člena ZZUSUDJZ. Preklic Odredbe predsednika Vrhovnega sodišča RS, objavljen v Uradnem listu RS, bo začel veljati dne 31.5.2020. S 1.6.2020 tako začnejo teči procesni roki, nehajo veljati začasni ukrepi v zvezi s sodnimi, upravnimi in drugimi javnopravnimi zadevami za obvladovanje širjenja nalezljive bolezni COVID-19, nadaljujejo se vse izvršbe in opravljajo vsa izvršilna dejanja.

Vse stranke opozarjamo naj upoštevajo, da:

  • v tistih nenujnih zadevah, v katerih je rok pričel teči že pred epidemijo, se tek roka s 1. junijem 2020 nadaljuje in ne začne teči znova od začetka,
  • v tistih nenujnih zadevah, v katerih so bile med epidemijo opravljene vročitve, začnejo roki v zvezi z vročenimi pisanji teči od začetka s 1. junijem 2020.

Z zgoraj navedenim datumom bodo sodišča začela poslovati kot pred epidemijo, vendar vsem strankam še vedno priporočamo, da se na sodišče, če ni nujno, odpravijo le, če nimajo znakov okužbe, oziroma, če je prihod nujen, o znakih okužbe obvestijo sodišče.

Morebitna natančnejša pravila vstopanja, zadrževanja in vedenja na sodiščih bodo objavljena na vidnem mestu v sodni zgradbi posameznega sodišča.

pomembno

zapri pomembno

S 1.6.2020 procesni roki v nenujnih zadevah spet tečejo.
Nadaljujejo in opravljajo se tudi vsa izvršilna dejanja.

Dne 27.5.2020 je predsednik Vrhovnega sodišča RS mag. Damijan Florjančič odločil o preklicu Odredbe o posebnih ukrepih zaradi nastanka pogojev iz prvega odstavka 83.a člena Zakona o sodiščih in razlogov iz 1. člena ZZUSUDJZ. Preklic Odredbe predsednika Vrhovnega sodišča RS, objavljen v Uradnem listu RS, bo začel veljati dne 31.5.2020. S 1.6.2020 tako začnejo teči procesni roki, nehajo veljati začasni ukrepi v zvezi s sodnimi, upravnimi in drugimi javnopravnimi zadevami za obvladovanje širjenja nalezljive bolezni COVID-19, nadaljujejo se vse izvršbe in opravljajo vsa izvršilna dejanja.

Vse stranke opozarjamo naj upoštevajo, da:

  • v tistih nenujnih zadevah, v katerih je rok pričel teči že pred epidemijo, se tek roka s 1. junijem 2020 nadaljuje in ne začne teči znova od začetka,
  • v tistih nenujnih zadevah, v katerih so bile med epidemijo opravljene vročitve, začnejo roki v zvezi z vročenimi pisanji teči od začetka s 1. junijem 2020.

Z zgoraj navedenim datumom bodo sodišča začela poslovati kot pred epidemijo, vendar vsem strankam še vedno priporočamo, da se na sodišče, če ni nujno, odpravijo le, če nimajo znakov okužbe, oziroma, če je prihod nujen, o znakih okužbe obvestijo sodišče.

Morebitna natančnejša pravila vstopanja, zadrževanja in vedenja na sodiščih bodo objavljena na vidnem mestu v sodni zgradbi posameznega sodišča.


vsebine po meri

zapri sistemska obvestila

Izberi rubriko

Skupine uporabnikov

Izberite skupino, ki najbolj ustreza vašemu profilu, oziroma obkljukajte tiste rubrike, katere želite spremljati.

Orodje "Vsebine po meri" vam omogoča, da na vstopni strani spremljate le tiste vsebine, ki vas zanimajo. Posamezne rubrike, ki jih boste izbrali, vas bodo na strani pričakale vsakič, ko jo boste obiskali. Osebne nastavitve lahko s klikom na gumb "vsebina po meri" v orodni vrstici kadarkoli spremenite.

Nekatere rubrike bodo prikazane le v primeru, če je vsebina smiselna za prikaz na posameznem sodišču. Na primer: rubrika Zemljiška knjiga bo vidna le na vstopnih straneh okrajnih sodišč ...

skupni prikaz

 

 

Spoštovani,

 

skladno z odredbo predsednika Vrhovnega sodišča republike Slovenije vsa sodišča od 5.5.2020 opravljajo naroke, odločajo in vročajo sodna pisanja tudi v nenujnih zadevah, pod pogojem, da sodišča lahko zagotovijo opravo teh dejanj v skladu s pogoji, določenimi v tej odredbi ter tako, da se ne širi virusna okužba in je zagotovljeno zdravje in življenje ljudi.

 

I. Upoštevaje navedeno vse vabljene stranke, njihove pooblaščence in zagovornike ter druge udeležence sodnih postopkov obveščamo, da bodo na sodiščih sodnega okrožja Koper v mesecu maju in juniju izvedeni vsi naroki v nenujnih zadevah, ki niso bili izrecno preklicani. Izvedba narokov bo sicer prilagojena trenutnim epidemiološkim razmeram in priporočilom NIJZ, ki so navedena v nadaljevanju:

  • vstop v sodno stavbo je dovoljen le zdravim osebam; osebam, ki kažejo akutne znake bolezni dihal, vstop ni dovoljen;

  • vstop v sodno stavbo je mogoč zgolj z zaščitno masko, ki prekrije nos in usta, kar velja tudi za udeležence sodnih postopkov med samim narokom;

  • v sodno stavbo se vstopa posamično na razdalji najmanj 2 m;

  • ob vstopu v sodno stavbo ter pred vstopom v razpravno dvorano je obvezno razkuževanje rok; razkuževanje rok se svetuje tudi po izstopu iz razpravne dvorane;

  • med udeleženci sodnih postopkov in zaposlenimi je potrebno ves čas vzdrževati varnostno razdaljo najmanj 2 m; temu bo prilagojen tudi sedežni red v posamezni razpravni dvorani, po potrebi pa bo omejeno tudi število udeležencev oz. javnosti;

  • po zaključku vsakega naroka je obvezno razkuževanje razpravne dvorane; stranke bodo lahko vstopile v sodno stavbo šele po opravljenem razkuževanju in ne bodo čakale pred samo razpravno dvorano. Glede na navedeno in v izogib nepotrebnemu čakanju zato vabljene stranke prosimo, da na naroke pristopajo točno ob določenem času.

 

II. Prav tako je še vedno prilagojen režim izvajanja uradnih ur na vpisnikih in javnih knjigah. Nevabljene stranke s tem namenom vljudno prosimo, da se za pridobitev potrebnih informacij še nadalje v čim večji možni meri poslužujejo službenih elektronskih naslovov oz. telefonskih klicev (v času uradnih ur). Na spletnih straneh sodišč so na voljo tudi najpogosteje uporabljeni obrazci za pridobitev določenih podatkov. V primeru potrebe po pridobitvi osebnih informacij v zvezi s postopkom je potrebna predhodna najava preko elektronske pošte in potrditev s strani pristojne sodne osebe. Za najavljene nevabljene stranke velja enak režim vstopa v sodno stavbo kot je določen v točki I. (omejen vstop le zdravim osebam, obvezna nošnja zaščitnih mask, obvezno razkuževanje rok, obvezno ohranjanje medsebojne razdalje). Še vedno je v veljavi tudi prilagojen dostop do posameznih vpisnikov, pri čemer bodo stranke potrebne usmeritve pridobile s strani varnostne službe. Gotovinsko poslovanje na sodiščih (izplačila pričnin, plačila sodnih taks) se v času izrednih razmer ne izvaja.

 

 

Okrajno sodišče v Piranu
Tartinijev trg 1
6330 Piran


tel.:(05)6711700
faks: (05) 673 10 61

e-pošta: vlozisce.ojpir@sodisce.si

 

Obvestilo: Telefonski klici se snemajo. Zloraba se kaznuje!


Predsednica sodišča: Samanta Kravanja, okrajna sodnica

Namestnica predsednice sodišča: Mojca Puc Štefanič, okrajna sodnica

Uradna oseba po ZDIJZ: Samanta Kravanja

Vodja urada predsednice: Silvija Medvešček

Urad predsednice:
Tel.: (05) 6711 701

faks: (05) 673 10 61

e-pošta: urad.ojpir@sodisce.si

 

Poslovni čas sodišča:
od ponedeljka do četrtka: od 08:00 do 16:00
petek: od 8:00 do 15.00



Uradne ure v sodnih pisarnah za nevabljene stranke:
Ponedeljek, sreda in petek: od 9.00 ure do 12.00 ure
Sreda: od 14.00 ure do 16.30 ure

 

Uradne ure zemljiške knjige:
Ponedeljek, sreda, petek: od 09:00 do 12:00 ure
v ponedeljek in sredo tudi: od 14:00 do 16:00 ure

 

Uradne ure vložišča:

ponedeljek: od 8:00 do 16:00

torek: od 8:00 do 16:00

sreda: od 8:00 do 16:30

četrtek: od 8:00 do 16:00

petek: od 8:00 do 15:00

 

Delovni čas blagajne:

ponedeljek: od 8:30 do 12:15 in 13:00 do 16:00

torek:  od 8:30 do 12:15 in 13:00 do 16:00

sreda:  od 8:30 do 12:15 in 13:00 do 16:30

četrtek:  od 8:30 do 12:15 in 13:00 do 16:00

petek: od 8:30 do 12:15 in 13:00 do 15:00

 

Vstop in gibanje v sodni stavbi za stranke in pogodbene partnerje: Protokol št.1 - izvleček

 Izvleček protokola št. 1 - sprememba 2.6.2020

 

 




Transakcijski račun sodišča: 01100-6370421683

Številka računa za plačilo sodnih taks za pravne in fizične osebe ter zasebnike:
SI56 01100-8450083350

Številka računa za plačevanje sodne takse iz tujine: SI56 01100-6950421640, SWIFT CO:BSLJSI2X

Številka računa za denarne kazni za kazniva dejanja: SI56 01100-8450015644

Številka računa za povprečnine, stroške kazenskega postopka, premoženjske koristi: SI56 01100-8450014771

Številka računa za predhodne pologe - predujme: SI56 01100-6950421640

Številka računa za depozite - varščine: SI56 01100-6960421661


Oddelek za prekrške Piran:

Številka za stroške PR postopka: SI56 01100-8450068218

Številka za globe PR postopka: SI56 01100-8450068315

Številka za globe PRuz postopka: SI56 01100-8450102362

Številka za povprečnine in sodne takse: SI56 01100-8450159786

Od 1. marca 2018 je možno negotovinsko plačevanje taks in glob brez stroškov plačilnih storitev. Več informacij >>



Davčna številka: SI 72430133
Matična številka: 5022541004
  • Pravilnik o poslovanju sodnih pripravnikov s sodnimi spisi, Su 200100/2005-1425,
  • Pravilnik o uporabi računalniške opreme, Su 20/2007 z dne 13.3.2007,
  • Pravilnik o postopkih in ukrepih varovanja tajnih podatkov na sodišču, Su 20/2007 z dne 13.3.2007,
  • Pravilnik o merilih in postopkih za določanje in varovanje tajnih podatkov na Okrajnem sodišču v Piranu, Su 200100/2008 z dne 3.1.2008,
  • Pravilnik o javnem naročanju, Su 160003/2010 z dne 12.1.2010,
  • Pravilnik o dodeljevanju in uporabi službenih mobilinih telefonov, Su 160003/2011-1279 z dne 19.9.2011,
  • Pravilnik o oddaji javnih naročil male vrednosti, Su 200100/2011 z dne 6.12.2011,
  • Pravilnik o delovnem času in registraciji delovnega časa, Su 160003/2011-1976 z dne 22.12.2011,
  • Sprememba pravilnika o delovnem času in registraciji delovnega časa, Su 160003/2012 z dne 30.5.2012,
  • Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest javnih uslužbencev Okrožnega sodišče v Kopru ter organizacijskih eno, Su 011701/2011 z dne 30.9.2011,
  • Sprememba pravilnik o sistemizaciji delovnih mest javnih uslužbencev Okrožnega sodišče v Kopru ter organizacijskih enot, Su 011701/2012-268 z dne 21.2.2012,
  • Sprememba navodila o načinu in pogojih uporabe službenih in lastnih vozil v službene namene ter potnih nalogih in povračilu stroškov, Su 160003/2012-365 z dne 22.3.2012
  • Sprememba navodila o načinu in pogojih uporabe službenih in lastnih vozil v službene namene ter potnih nalogih in povračilu stroškov, Su 160003/2013-561 z dne 17.4.2013
  • Sprememba pravilnika o delovnem času in registraciji delovnega časa, opr. št. Su 16003/2013, z dne 29.7.2013,
  • Sprememba pravilnika o dodeljevanju in uporabi službenih mobilnih telefonov, opr. št. Su 160003/2013, z dne 18.7.2013,
  • Pravilnik o nabavi in evidentiranju strokovnega gradiva na Okrožnem sodišču v Kopru ter na vseh okrajnih sodiščih, opr. št. Su 050900/2013, z dne 10.7.2013,
  • Sprememba pravilnika o delovnem času in registraciji delovnega časa, opr. št. Su 16003/2013, z dne 20.9.2013,
  • Pravilnik o organizaciji in načinu vodenja finančno računovodske službe na Okrožnem sodišču v Kopru, opr. št. Su 160003/2013-2389, z dne 25.11.2013
  • Pravilnik o prepovedi spolnega in drugega nadlegovanja ali trpinčenja na delovnem mestu z dne 3.7.2015 (opr. št. Su 167/2015-2)
  • Pravilnik o prepovedi uporabe alkohola ali drugih prepovedanih psihoaktivnih snovi na delovnem mestu in o postopku ugotavljanja njihove prisotnosti z dne 10.7.2015 (opr. št. Su 167/2015-3),
  • PRavilnik o odmeri letnega dopusta in drugih odsotnosti javnih uslužbencev na Okrožnem sodišču v Kopru, opr. št. Su 151/2016-2 z dne 23.12.2016

 


Letno poročilo o poslovanju Okrožnega sodišča v Kopru ter Okrajnih sodišč v Ilirski Bistrici, Kopru, Piranu, Postojni in Sežani za leto 2019


Dokazovati mora tisti, ki nekaj trdi.
Affirmanti incumbit probatio.